УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ 
1.Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу можливе протягом терміну, вказаному в гарантійному талоні, від дати придбання Виробу.
У відповідності до ч. 3 ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», споживачі зобов’язані:
2. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в надані виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар (інструкції та гарантійному талоні);
3. В разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
4. Гарантійні зобов’язання поширюються, і споживач має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:
  • товар не відноситься до товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  •  з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару 
  • застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотримано цих умов.
Продавець в обов’язковому порядку відправляє кожний виріб на діагностику та діє згідно акту діагностики, попередньо озвучивши результати діагностики споживачу.
5. Гарантійні зобов’язання не поширюються якщо були:
  • відсутності або пошкодження фірмових стікерів та пломб, зняті захисні плівки;
    наявності механічних ушкоджень (сколів, тріщин, вм’ятини, подряпини), і навіть дефектів складових частин виробу;
  • відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з’єднань, роз’ємів;
  • відсутність або пошкодження на виробі заводських маркувань (назви моделі, серійного номера, номера партії тощо);
  • за наявності термічного пошкодження виробу чи його складових частин;
  • несанкціонованої модифікації виробу;
  • спробі ремонту чи розкриття виробу самостійно чи третіми особами;
  • пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • наявність пошкоджень, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин;
  • порушені інші умови діючого законодавства.
У відповідності до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядок та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк. А недоліком є – будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, надані виробником (виконавцем, продавцем).
Додатково повідомляємо, якщо під час проведення діагностики буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення діагностики.
Отже, якщо протягом гарантійного терміну, Ви виявили недолік у Вашому товарі, у відповідності до чинного законодавства, ми рекомендуємо Вам реалізувати право на безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк, шляхом проведення діагностики та ремонту.
6. Правила відправлення виробів до сервісного центру:
  • виріб повинен бути чистим і упакованим у заводську коробку та транспортувальне пакування;
  • дотримано повну комплектацію (комплектація вказана в посібнику користувача);
  • заповнений гарантійний талон із підписом;
  • копія товарного чека або інший документ, що підтверджує придбання електротранспорту;
  • всередину коробки покладіть лист із описом проблеми.
7. Умови доставки:
  • вся доставка в сервісні центри після 14 днів відбувається за рахунок клієнта, в разі відправки товару за рахунок сервісного центру чи продавця, товар не забирається з відділення доставки.
  • недотримання правил відправлення до сервісного центру може спричинити відмову у наданні гарантійного ремонту та безкоштовній логістиці.
8. Після закінчення гарантійного терміну вказаного в гарантійному талоні, споживач має право звернутися до продавця за реквізитами сервісних центрів, для самостійного ремонту. Продавець також надає знижку на запчастини при їх наявності до 25%.
9. Візуальний брак товару перевіряється Покупцем на поштовому відділенні, після отримування товара – відповідальність за візуальну цілісність пристроїв закріплюється за ПОКУПЦЕМ.

Повернення 14 днів

Гарантія  3 місяці